SSI را چگونه می توان را بخوانیم؟

SSI را چگونه می توان بخوانیم؟

تعریف SSI

 در قسمت بالایی نمودار 2 بخش Provider & Consumers وجود دارد . کانسومرز به معنای نشان دادن مقدار تریدرهای شخصی – بروکرها – شرکت‌های سرمایه‌ گذاری و هج فاندها هستند مقدار درصدی نشان‌دهنده در نمودار کانسومرز به معنای مقدار پوزیشن های خرید یا سل است که توسط لیکویدیتی ها ثبت‌ شده است.

 بخش پرووایدر مربوط شرکت‌ های وابسته به SWFX است و بانک‌ های معتبری که به بازار فارکس قیمت خرید و فروش را ارائه می‌کنند. عدد یا مقدار نشان‌ دهنده در این نمودار بر خلاف مقدار بخش کانسومرز است و علت آن این است که برای هر ترید توسط SWFX ثبت می‌ شود 2 ترید مساوی و غیرمساوی برای ثبت ترانزکشن توسط SWFX انجام می‌ شود.

 آمار SSI هر 03 دقیقه به‌ روز می‌شود .

چطور از این آمار استفاده کنیم؟

این آمار می‌تواند برای تأکید سیگنال‌های تریدر بسیار مفید باشد . به‌عنوان‌ مثال سیستم تریدر تأییدی برای خرید دارد و با دیدن این آمار می‌توان مقدار قدرت خرید یا زمان مناسب‌ تری برای خرید پیدا کرد .

 مثال برای SSI

سیستم یا اندیکایتور تریدر نشانه خرید را صادر می‌ کند ولی مقدار SSI نشان‌دهنده اشباع خرید را نشان می‌ دهد در این حالت تریدر نباید اقدام به خرید ارز مورد نظر کند. اگر سیستم یا اندیکتور به شما فروش را نشان می‌ دهد و SSI اشباع خرید را . در این حالت فروش می‌ تواند برای این ارز مناسب باشد .

 مقدار عددی در بین 2 بخش سبز و قرمز مقدار تفاوت بین خریدارها و فروشنده‌ها است عدد بین 40 تا 50 به معنای اشباع خرید یا فروش است و عدد خرید یا فروش در کنار این عدد باید بین 65 تا 75 درصد باشد.

به‌عکس زیر دقت کنید:

اوزی مقدار خرید را بالایی 70 درصد نشان می‌ دهد در مقابل دلار و میانگین اوزی نیز بالای 40 درصد است و مقدار ترید در کل اوزی مقابل همه ارزها نزدیک به 73 درصد است و میانگین نزدیک 45 درصد . این نشان‌دهنده اشباع خرید اوزی است و بهتر است تریدر بیشتر به فروش اوزی بپردازد .

چگونه می توان SSI را بخوانیم

دانشجوی رشته کامپیوتر هستم و علاقه مند به تولید محتوا در زمینه معامله گری.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.