conisma main banner11

4 روش خرید و فروش کندل استیک‌های خاص

منطقه خرید یا فروش کندل استیک ها

منطقه‌ای که یکی یا چند مورد از شرایط زیر را دارد.

  1. نزدیک لول level های چهار ساعته یا روزانه یا هفتگی
  2. نزدیک لول های فیبوناچی LEVEL FIBONACCI چهار ساعته یا روزانه یا هفتگی
  3. نزدیک خبرهای مهم یا شروع بازار نیویورک
  4. نزدیک خط حمایت یا مقاومت
  5. نزدیک خط میانه اندرو پیچ فورک
  6. ریزش‌ها و یا بالا رفتن‌های خیلی سریع

روش اول

در حالتی که بازار در حالت خرید است یک حرکت رو به بالا انجام می‌شود و شاهد یک کندل MAN HANGING به‌صورت نزولی یا صعود هستیم. در این حالت بازار اندازه کندل و یا الگوی که در آن کندل تشکیل‌شده پیش می‌رود که معمولاً الگوی پرچم یا سرو شانه است.

در این حالت بازار اندازه کندل و یا الگوی که در آن کندل تشکیل‌شده پیش می‌رود که معمولاً الگوی پرچم یا سرو شانه است.
خرید و فروش کندل استیک‌های خاص

در حالتی که بازار در حالت فروش است یک حرکت رو به پایین انجام می‌شود و شاهد یک کندل HAMMER INVERTED به‌صورت نزولی یا صعود هستیم. در این حالت بازار اندازه کندل و یا الگوی که در آن کندل تشکیل‌شده پیش می‌رود که معمولاً الگوی پرچم یا سرو شانه است.

خرید و فروش کندل استیک‌های خاص

نکته : در حالت صعودی تشکیل چند MAN HANGING و در حالت نزولی تشکیل چند کندل HAMMER INVERTED سرعت و قدرت انفجار را افزایش می‌دهد و مورد خوبی برای آپشن فارکس که در سایت مطالعات آن موجود است.

Kendall Steak4
Kendall Steak5

روش دوم

در منطقه خرید ابتدا شاهد صعود و سپس یک نزول و تشکیل کندل معتبر خرید هستیم که معمولاً در لول های فیبوناچی تشکیل می‌شود و کندل های موردنظر HAMMER صعودی و ENGULFING کامل و LINE PERCING است.

Kendall Steak6

در منطقه فروش ابتدا شاهد نزول و سپس یک صعود و تشکیل کندل معتبر فروش هستیم که معمولاً در لول های فیبوناچی تشکیل می‌شود و کندل های موردنظر SHOOTING STAR نزولی و ENGULFING کامل و DARK CLOUDاست.

Kendall Steak7

روش سوم

تشکیل دو قله یا سه قله در منطقه فروش با کندل STAR SHOOTING نزولی و ENGULFING کامل و CLOUD DARK در قله دوم در 2 قله و یا در قله سوم در 3 قله.

Kendall Steak8
Kendall Steak9

تشکیل دو دره یا سه دره در منطقه خرید با کندل HAMMER صعودی و ENGULFING کامل و LINE PERCING در دره دوم در 2 دره و یا در دره سوم در 3 دره.

Kendall Steak10
Kendall Steak11

روش چهارم

در منطقه خرید تشکیل BOTTOM TWEEZER که کندل اول HAMMER صعودی و کندل دوم HAMMER نزولی باشد و یا هر دو HAMMER صعودی باشند فوق‌العاده سوده است و بلیط شما برده!!

Kendall Steak12

در منطقه فروش تشکیل TOP TWEEZER که کندل اول STAR SHOOTING نزولی و کندل دوم STAR SHOOTING صعودی باشد و یا هر دو STAR SHOOTING نزولی باشند فوق‌العاده سوده است و بلیط شما برده!!

Kendall Steak13

دانشجوی رشته کامپیوتر هستم و علاقه مند به تولید محتوا در زمینه معامله گری.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.